FAQ - často kladené otázky

Doručujete objednávky i do jiných zahraničních zemí?

Ano, zboží odesíláme napříč celou EU ověřenými přepravci.  Zákazníci z České republiky, Slovenska, Německa, Rakouska, Polska a Maďarska mohou navíc čerpat výhod lokalizovaných eshopů v národních jazycích. Pro ostatní zákazníky je určen mezinárodní eshop v Angličtině.

Chci si zboží prohlédnout. Je to možné?

Ano, je to možné! Na našem showroomu máme vystavené nejběžnější stroje a zařízení z naší nabídky. Ukážeme Vám však i složitejší strojní zařízení. Pro domluvením předvedení větších strojů nás prosím předem kontaktujte. 

Jsem registrovaný, už jsem nakupoval, ale nepamatuji si své přihlašovací údaje.

Nepamatuji si heslo: Stačí se přihlásit kliknutím na ikonku panáčka a dále na „Přihlášení/registrace“. Nepamatujete-li si své heslo, klikněte na „Zapomenuté heslo“ a nechte si vygenerovat nové. Zadejte svůj e-mail a stiskněte tlačítko „Odeslat“. Nové heslo Vám bude zasláno během okamžiku na Váš e-mail. V případě, že jste si v období po registraci měnili svou e-mailovou adresu, je třeba se nejprve obrátit na nás, abychom vám e-mail změnily a nové heslo Vám mohlo přijít. Po prvním přihlášení doporučujeme Vaše heslo změnit kliknutím na svoje jméno a zvolením „Změna hesla“.

Nepamatuji si e-mail nebo nevím, zda mám již založený účet: Nevíte-li, zda již u nás máte účet, napište nám na legnex@legnex.cz, kde vše ověříme. Opětovným založením účtu totiž přicházíte o načtené body, které nejdou dodatečně slučovat.

Je zboží dostupné?

Dostupnost zboží je u každého produktu na webu uvedena online a je neustále aktuálizována. V případě. že je uvedeno že je zboží skladem, tak je opravdu skladem na našem centrálním skladu a může být obratem expedováno.  

Kdy bude zboží odesláno?

Při objednávce do 11:00 bude balíkové zboží odesláno přepravní společnosti DPD nebo Zásilkovna. Paletové zboží se také pokusíme odeslat ale je to trochu složitější, a proto se nezlobte když odešleme až následující pracovní den.

Kdy mohu očekávat dodání zásilky?

Pokud je vše hladce, tak běžné zboží se expeduje tentýž nebo následující den (záleží na čase, kdy jste objednávku vytvořili). Jednáli se o logisticky složitější celky především stroje větších rozměrů, tak datum odeslání je závislé na kapacitě přepravních společností. Z pravidla je ale zboží odesláno během 2-3 dnů.

Co když zboží obdržím poškozené, nebo došlo k jeho poruše?

Reklamujte zboží ihned bez zbytečného odkladu. Nebojte se společně to vyřešíme!

Co dělat s body za provedený nákup?

Každý registrovaný zákazník získává za každý nákup body, které se zobrazují v zákaznickém účtu. 1 bod = 1 Kč. Tyto body lze uplatnit při jakémkoliv dalším naákupu v košíku.  

Cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.